בלוג סקס women-s.net

מציצה בלתי נשכחת בחולון

מציצה בלתי נשכחת בחולון

320 מילים

מזמן לא רשמתי ביומן, אבל את מה שקרה הערב לא יכולתי לשמור בפנים. זו הייתה הפעם הראשונה שלי בדירות דיסקרטיות בחיפה וכולי הייתי מלא התרגשות.

היום זיינתי את הבחורה הכי כוסית שראיתי בחיי. אין מילים לתאר את הגוף המושלם. היה לה עור שחום ונעים למגע, חמימות מהסוג שעושה צמרמורת בכל הגוף. הוא היה כל כך חטוב ומושלם. אני עדיין זוכר איך היא נענעה את הישבן מול העיניים שלי ואיך הזלתי ריר אל מול התחת העגול. הריח של גופה והטעם של הכוס הוורוד עדיין מורגש בפי וזה עושה אותי שוב חרמן. ועוד לא דיברתי על זוג השדיים האלוהיות שהיו לה. שדיים עגלגלות ומלאות שהתנדנדו עם כל דחיפה פנימה. כולי חרמנות כאשר אנו נזכר איך היא רכנה על הברכיים ואחזה בשדיה והפעילה לחץ על הזין שלי שהתנועע ביניהן.

היא הביאה לי מציצה מושלמת ובלתי נשכחת. אני זוכר אך הרגשתי את מגע ידיה על הזין שלי כאשר היא תפסה אותו והחלה לנשק את ראשו. אני לא אשכח את התחושה של השפתיים הלופתות את הזין ואת החום של פיה. רעש המציצה עדיין מהדהד באוזניי, וכל זה היה תוך כדי שהיא חפנה לי את הביצים.

אני זוכר את הרגע של החדירה, איך רכנתי מעליה עם הזין הקשה שלי ואת הרגע שבו הרגשתי את חום הכוס שלה בעודי דוחף את הזין פנימה. הזין שלי החליק פנימה אל תוך הכוס המופלא ועמד בכל הכוח. היא כרכה את שתי רגליה מעל ישבני והפעילה לחץ על מנת לקבל עוד כוח בחדירה. וכל כניסה פנימה גרמה לה להשמיע אנחות מחרמנות, שרק הלכו והתגברו בעוד הזיון הלך והתחזק.

החלפנו תנוחה, ועוד תנוחה והרגשתי את הגוף שלה מכל הכיוונים. לא רציתי שזה יגמר, אבל בסוף כבר לא יכולתי לשלוט בעצמי. הזיון היה כל כך אינטנסיבי, הרגשתי כמו כוכב פורנו מול שחקנית כנועה שרק רוצה לספק אותו. הרגשתי שזה הולך לבוא והגברתי את הקצב על מנת לסחוט את ההנאה עד הסוף. גלים של רעד עברו בכל חלקי גופי. משכתי החוצה והרגשתי את הפיצוץ מתקרב. משכתי את הקונדום שסירב לרדת ובשנייה האחרונה יצא שפריץ גדול לעבר פניה.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

אתרי סקס: מדריך מקיף לשימוש בטוח ומושכל

אתרי סקס: מדריך מקיף לשימוש בטוח ומושכל

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. בכמה לחיצות בלבד, יש לנו גישה לכמות עצומה של מידע, בידור ושירותים. עם זאת, עם…

הדירה הדיסקרטית: מבט היסטורי על המוסד השנוי במחלוקת

הדירה הדיסקרטית: מבט היסטורי על המוסד השנוי במחלוקת

דירות דיסקרטיות, הידועים גם בשם דירות דיסקרטיות, היו במשך זמן רב נושא שנוי במחלוקת לאורך ההיסטוריה. מוסדות אלה, שבהם אנשים יכולים לשלם עבור שירותי מין,…

התרגול הרוחני העמוק של הטנטרה: חשיפת ההיסטוריה העשירה והמשמעות שמאחורי אמנות קדושה זו

התרגול הרוחני העמוק של הטנטרה: חשיפת ההיסטוריה העשירה והמשמעות שמאחורי אמנות קדושה זו

כששומעים את המילה "טנטרה", דימויים הנעים בין טקסים הודיים עתיקים אקזוטיים וחושניים לפרקטיקות מיניות מודרניות עשויים לעלות בראש. עם זאת, תרגול נרחב זה ולעתים קרובות…