בלוג סקס women-s.net

למה נשים צריכות לקבל את נערות הליווי

למה נשים צריכות לקבל את נערות הליווי

301 מילים

אז גילית איך שהוא שהגבר שלך נוהג להתפרע לפעמים בדירות דיסקרטיות בחיפה. הדם שלך עולה לראש ומתחילות בבית צעקות. את מרגישה נפגעת ונראה שחיי הנישואין שלכם נמצאים כרגע ברגעים קריטיים, עם נטייה חזקה להתפרק. זה די מובן, אבל רגע תנשמי.

לפני שאת ממהרת להיפרד מהגבר, נסי להבין את הדברים מנקודת מבטו. הוא לא יסביר לך את זה, לכן את צריכה לסגל לעצמך את צורת המחשבה של גבר (למזלנו זה די פשוט). ויתר על כן, נסי לראות את הדברים בלי לכעוס, יתכן שזה דווקא רעיון טוב.

בגידה בחיי הנישואין

בגידה בחיי הנישואין נתפסת כאירוע קשה ומטלטל של הפרת אמון. זה נכון כאשר הגבר בוגד באישה וזה נכון כאשר האישה בוגדת בגבר. אך האם בילוי עם נערת ליווי הוא אכן בגידה? קשה לתת תשובה חד משמעית לשאלה הזו, וזה תלוי בעיקר בנקודת המבט שבוחרים. ולכן גם כדאי לקחת את נקודת המבט שתאפשר לנו להתמודד עם זאת בצורה יותר קלילה.

ישנו הבדל גדול בין מערכת יחסים מחוץ למסגרת הנישואין, לבין בילוי עם נערת ליווי. כאשר לגבר יש מאהבת זה אומר שיש משהו גדול שמתנהל מאחורי גבך. דבר הגוזל את תשומת הלב של הגבר ממך ומהמשפחה. אך כאשר כאשר מדובר בבילוי עם נערת ליווי מדובר בפורקן רגעי ונקודתי. גם אם עשה זאת פעמים רבות, עדין מדובר באוסף של מפגשים נקודתיים וחסרי משמעות ארוכת טווח.

הקדימי תרופה למכה

עלייך להבין כי במוקדם או במאוחר הגבר שלך יתחיל לחפש זיונים מהצד. לא חשוב גמה יחסי המין שלכם יהיו מספקים, הגברים תמיד צריכים משהו נוסף. אחרת הם לא מרגישים גברים. לכן במקום להיות מופתעת, כדאי לך להיות חלק מזה.

עדיף לך לגלות גישה פתוחה ולעודד את הגבר לבלות עם נערות ליווי. זה אולי נראה לך מוזר, אבל זה יסייע להגביר את האינטימיות ביניכם. למשל אם את נוסעת לחו“ל עם חברות, ברור שהגבר שלך יזיין מישהי אחרת. אז למה שלא תזמיני בשבילו נערת ליווי. כך תוכלי לזכות בשליטה מסוימת וגם לזכות בהערכתו.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

כוכבות פורנו. עצם אזכור המילה יכול לעורר תערובת של סקרנות, שיפוטיות ואפילו גועל. הם אנשים שבחרו נתיב קריירה שנתפס לעתים קרובות כטאבו ושנוי במחלוקת. אבל…

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. בעוד ירושלים ידועה כמרכז הרוחני של…

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

כששומעים את המונח "נערת ליווי", תמונות שונות עשויות לעלות בראש - מנשים זוהרות המלוות אנשי עסקים בעלי פרופיל גבוה ועד הולכי רחוב מפוקפקים המשדלים לקוחות…