בלוג סקס women-s.net

לחקור את ארוס של פורטוגל: 3 מקומות יוצאי דופן לתבל את חיי האהבה שלך

לחקור את ארוס של פורטוגל: 3 מקומות יוצאי דופן לתבל את חיי האהבה שלך

522 מילים

פורטוגל ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, נופים מדהימים ומטבח מענג. אבל מה שאנשים רבים לא יודעים הוא שהמדינה היפה הזו מציעה גם כמה מיקומים ייחודיים ובלתי צפויים כדי לחמם את חיי האהבה שלך. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או הרפתקה חדשה עם בן / בת הזוג שלכם, הנה שלושה מקומות יוצאי דופן לקיים יחסי מין בפורטוגל שבטוח ייצרו זיכרונות מתמשכים.

 1. מערות בנגיל

מערות בנגיל (Benagil) ממוקמות באזור אלגרבה (Algarve), והן פלא טבע שישאיר אתכם ביראת כבוד. מערות הים המדהימות הללו נוצרו על ידי שנים של סחף ומציעות סביבה מבודדת ואינטימית לזוגות. מה שהופך אותן למיוחדות עוד יותר הוא שחלק מהמערות נגישות רק באמצעות מים, מה שמוסיף אלמנט של התרגשות למסע שלכם.

כדי להגיע למערות, תוכלו לשכור קיאק או לקחת סירת סיור מאחד החופים הסמוכים. ברגע שתיכנסו פנימה, תהיו מוקפים בתצורות סלע מרשימות, מים צלולים כבדולח, וקול הגלים המתנפצים על הקירות. האור הטבעי המסתנן פנימה מלמעלה יוצר אווירה חושנית, מושלמת למפגש מהביל עם בן או בת הזוג.

טיפ מקצוענים: ארזו סלסלת פיקניק וכמה מבעבעים כדי להפוך את זה באמת לחוויה בלתי נשכחת.

2. ארמון פנה – להיכנס לארמון פנה זה כמו להיכנס לאגדה. ארמון צבעוני ואקלקטי זה, הממוקם בסינטרה, נבנה במאה ה -19 והוא שילוב מושלם של סגנונות רומנטיים, גותיים ומוריים. עם הגנים המפוארים, הנופים עוצרי הנשימה והמעברים הסודיים, אין פלא שהארמון הזה נחשב לאחד המקומות הרומנטיים ביותר בפורטוגל.

אבל מה שהופך את הארמון הזה לייחודי באמת הוא העובדה שהוא מציע גם מנהרת אהבה. המנהרה, המכונה "באר החניכה", מובילה אל חדר תת-קרקעי קטן שככל הנראה שימש את המלך והמלכה של הארמון לניסויים. למרות שאולי אין לך את הארמון לעצמך, המנהרה היא עדיין מקום נדיר ואינטימי לברוח ולהתחבר עם בן / בת הזוג שלך.

טיפ מקצוענים: הביאו פנס וכמה נעליים נוחות כדי לחקור את הפינות הנסתרות הרבות של הארמון ואת השבילים הסודיים.
3. מלון  קורק טרי – מלון קורק טרי (Cork Tree Hotel) ממוקם באזור אלנטז'ו (Alentejo) הציורי, ואינו מקום האירוח הטיפוסי שלכם. מלון עטור פרסים זה בנוי כולו משעם, מהקירות ועד לרהיטים. וכן, החדרים מעוטרים גם בעיצוב שעם, מה שמעניק להם תחושה חמימה ונעימה שלא דומה לשום דבר אחר.

אבל מה שמייחד את המלון הזה עוד יותר הוא הגישה הידידותית לסביבה שלו לתיירות. המלון מופעל על ידי מקורות אנרגיה מתחדשים ומשתמש רק במוצרים אורגניים ומקומיים במסעדותיו. מחויבות זו לקיימות מתרחבת גם לחדרים, שם תמצאו אמבט עץ טבעי וסדיני כותנה אורגנית, מושלמים לחופשה רומנטית ומודעת לסביבה.

אבל פנינה נסתרת אמיתית של המלון הזה היא סוויטת "הזוג הסקסי ביותר" שלו. סוויטה אטומה לרעש לחלוטין הכוללת בריכה מקורה פרטית, מערכת מוזיקה ותאורה, וחדר רחצה פתוח עם ג'קוזי. הסוויטה נועדה לתת מענה לזוגות המחפשים חוויה אינטימית ומפנקת, מה שהופך אותה למקום מושלם לכמה רגעים מהבילים ורצופים עם בן הזוג המשמעותי שלכם.

טיפ מקצוענים: הזמינו את הסוויטה מראש מכיוון שהיא בחירה פופולרית עבור זוגות בירח דבש וחופשות רומנטיות.

לסיכום, פורטוגל היא לא רק מדינה של נופים מדהימים ואוכל טעים אלא גם מקום בו תוכלו למצוא מקומות ייחודיים ובלתי צפויים להצית את התשוקה שלכם ולהתחבר לבן / בת הזוג שלכם. אז למה לא לתבל את חיי האהבה שלכם ולהוסיף את שלושת המקומות יוצאי הדופן האלה לרשימת יעדי החובה שלכם? אחרי הכל, כמו שאומרים הפורטוגלים, "ללב יש סיבות משלו שההיגיון אינו יודע".

כמובן שאפשר גם דירות דיסקרטיות במרכז

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

מסיבות רווקים הפכו למצרך בסיסי בחתונות מודרניות, ולעתים קרובות נתפסות כמשוכה האחרונה לפני שגבר צולל לחיי הנישואים. אבל מהי בדיוק מסיבת רווקים, ואיך היא הפכה לחלק כל כך אינטגרלי מחוויית החתונה?

מסיבות רווקים הפכו למצרך בסיסי בחתונות מודרניות, ולעתים קרובות נתפסות כמשוכה האחרונה לפני שגבר צולל לחיי הנישואים. אבל מהי בדיוק מסיבת רווקים, ואיך היא הפכה לחלק כל כך אינטגרלי מחוויית החתונה?

מקורותיה של מסיבת הרווקים נעוצים בספרטה העתיקה, שם היו מתאספים חיילים ומשתה עם החתן בלילה שלפני חתונתו. מסורת זו נמשכה לאורך ההיסטוריה, כאשר מסיבות רווקים…

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

כוכבות פורנו. עצם אזכור המילה יכול לעורר תערובת של סקרנות, שיפוטיות ואפילו גועל. הם אנשים שבחרו נתיב קריירה שנתפס לעתים קרובות כטאבו ושנוי במחלוקת. אבל…

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. בעוד ירושלים ידועה כמרכז הרוחני של…