בלוג סקס women-s.net

המאכלים שישפרו לגבר את הזקפה

המאכלים שישפרו לגבר את הזקפה

298 מילים

בתקופת הקורונה נרשמה עליה של 30% בביקוש לתרופות המטפלות בבעיות זקפה. וההסברים לכך די פשוטים; מצד אחד בני הזוג היו סגורים בבית והיה להם יותר זמן להזדיין. ועבור רבים תרופות כמו ויאגרה וסיאליס משמשות בעיקר לצורך שיפור הביצועים. ומנגד, תקופת הקורונה הביאה גם הרבה מתח לחיינו, וזה אחד הדברים שפוגעים לנו בזקפה.

גברים רבים סובלים מבעיות זקפה שונות. לפעמים לוקח זמן להגיע לזקפה, לפעמים קשה להחזיק את הזקפה לאורך זמן, לפעמים היא לא מספיק חזקה ולפעמים בכלל אין זקפה. למרות שכיום ישנן תרופות מאוד יעילות, לא תמיד צריך את התרופות. הרבה מאוד בעיות ניתן לפתור עם קצת שינויים בהרגלי החיים, כולל שינויים בהרגלי התזונה.

אז אם תרצו להכיר את התרופות של הטבע, להלן כמה אפשרויות:

דג מלוח – נכון שדג מלוח לא נשמע הדבר הכי רומנטי שיש, ואולי זה גם לא ממש מאכל פופולרי בישראל. אך זהו מקור עשיר לאומגה 3, שמן המסייע להילחם בהיצרות כלי הדם, ובכך יכול לשפר את הזקפה שלכם.

שוקולד – אולי קצת יותר פופולרי, ובטח יותר פרקטי. הרי לא תבלסו דג מלוח רגע לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בתל אביב. אך קוביית שוקולד בהחלט באה בחשבון. בשוקולד יש קקאו, והוא מכיל פלבונואיד, חומר בעל תכונות רבות כולל שיפור הזקפה.

דובדבנים – דובדבנים מכילים הרבה מאוד נוגדי חימצון. ולא רק דובדבנים אלא גם פירות יער רבים. פירות אלו עשירים באנתוציאנין. למעשה הוא קיים בכל הפירות האדומים והסגולים, כולל חציל. ישנן עדויות כי החומר יכול גם לשפר את הזקפה שלכם.

קפה – קפה משפר את זרימת הדם בגוף ויש לו השפעה ישירה על כלי הדם. ומכיוון שזקפה היא תוצאה של זרימת דם לאבר המין, הקפה נחשב ליעיל מאוד. גברים השותים 2-3 כוסות קפה ביום הם בעלי סיכון נמוך יותר לבעיות זקפה. אך כמובן שאין להגזים, 10 כוסות קפה לא יתנו לכם זקפה אטומית אלא יגרמו לנזק.

חשוב לזכור כי הגורמים לבעיות זקפה הם לאו דווקא גורמים פיזיולוגיים. הרבה מזה תלוי בהיבט הנפשי.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

כוכבות פורנו. עצם אזכור המילה יכול לעורר תערובת של סקרנות, שיפוטיות ואפילו גועל. הם אנשים שבחרו נתיב קריירה שנתפס לעתים קרובות כטאבו ושנוי במחלוקת. אבל…

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. בעוד ירושלים ידועה כמרכז הרוחני של…

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

כששומעים את המונח "נערת ליווי", תמונות שונות עשויות לעלות בראש - מנשים זוהרות המלוות אנשי עסקים בעלי פרופיל גבוה ועד הולכי רחוב מפוקפקים המשדלים לקוחות…