בלוג סקס women-s.net

בלי לבזבז זמן

בלי לבזבז זמן

304 מילים

 

בלי לבזבז זמן הורדתי אותה לרצפה ודחפתי את הזין שלי לתוך הפה שלה, ככה זה שמבלים בדירות דיסקרטיות בתל אביב. היא הביטה ישר אל תוך עיני ואני הבטתי עליה בעודה מתענגת מהזין שלי בתוך פיה. היא הצמידה אליו את שפתיה ואני הכתבתי את הקצב תוך כדאי שאני אוחז בליפוף בשערה. היא מצצה לי במשך דקות ארוכות עד שהגיע הזמן לקצת פעילות. משכתי אותה מהרצפה והצמדתי אותה אל הקיר.

רציתי לחדור לה מאחור אך לא יכולתי להישאר אדיש אל מראה הישבן האלוהי שלה. ירדתי לרצפה והתנפלתי על התחת שלה. פתחתי את פי לרווחה תוך כדי שאני אוחז בשני צידי התחת ומפלס את הדרך. הלשון שלי הייתה בחוץ וליקקה את החור הטעים שלה ופילסה את דרכה פנימה. היא אחזה בידי והחלה לשפשף אותה על הכוס שלה, תוך כדי שהיא מתפתלת בהנאה.

התרוממתי והחדרתי את הזין לתוך התחת שלה. זעקה קטנה נשמעה ברגע שהוא החליק פנימה. אחזתי במותניה והתחלתי לזוז אחורה וקדימה. צלילי הבשר מכה בבשר נשמעו בחדר בעודי חודר אליה בכל הכוח. המשכתי לזיין בעוד ידי החליקה ממותניה לעבר שדיה. הרגשתי כיצד החזה מתנועע כתגובה לתנועת האגן הדוחף את הזין פנימה. הרגשתי שאני הולך להתפוצץ אז עצרתי למנוחה קלה.
שלפתי את הזין ולקחתי נשימה. משכנתי אותה לעבר המיטה ושם נשכבתי על גבה. היא התיישבה לי על הזין והחלה לקפץ. ואני אחזתי בזין בידי והשחלתי אותו אל תוך הכוס שלה.
היא התנדנדה על הזין שלי למעלה ולמטה, כאשר ידיה היו על המיטה לצידי גופי. משקל שדייה משך אותן כלפי מטה והן התנדנדו מול עיני, מה שעודד אותי להמשיך ולזיין. הכוס הרטוב שלה הרגיש לי כל כך נעים על הזין. למרות העונג הגדול רציתי להחליף תנוחה. הפלתי אותה על והמשכתי לזיין אותה כאשר כל משקל גופי על אחת מרגליה, ורגלה השנייה באוויר נתמכת על ידי. המשגתי לזיין ובאופן טבעי הבאנו עוד חצי סיבוב והייתי מעלייה. הרגשתי שזה בא, ותוך שניות הרגשתי את הזין שלי משפריץ אל תוך הכוס שלה.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

החיים המרתקים של כוכבות פורנו: מסטיגמה להעצמה

כוכבות פורנו. עצם אזכור המילה יכול לעורר תערובת של סקרנות, שיפוטיות ואפילו גועל. הם אנשים שבחרו נתיב קריירה שנתפס לעתים קרובות כטאבו ושנוי במחלוקת. אבל…

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. בעוד ירושלים ידועה כמרכז הרוחני של…

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

כששומעים את המונח "נערת ליווי", תמונות שונות עשויות לעלות בראש - מנשים זוהרות המלוות אנשי עסקים בעלי פרופיל גבוה ועד הולכי רחוב מפוקפקים המשדלים לקוחות…