בלוג סקס women-s.net

באיזו תדירות זוגות נשואים מקיימים יחסי מין?

באיזו תדירות זוגות נשואים מקיימים יחסי מין?

307 מילים

הרבה גברים נשואים מתלוננים על חיי המין שלהם ואומרים שאינם מספקים, כאשר הם בדרך כלל מצביעים על חוסר סיפוק בתדירות יחסי המין. אך כמה פעמים באמת צריך לעשות זאת זה?

במערכת יחסים ארוכת טווח, זה רק טבעי שיחולו שינויים בתדירות קיום יחסי המין לאורן השנים. בתקופת ההתחלה התדירות גבוהה מאוד, זה דבר טבעי בכל מערכת יחסים חדשה. אך במשך הזמן ההתלהבות יורדת, והדבר יכול להשאיר את אחד מבני הזוג בלתי מסופק. אלו הם גם המצבים בהם בדרך כלל גברים יוצאים לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב .

כמה פעמים זוגות נשואים עושים זאת

הצרכים המיניים של כל אדם הם שונים. ישנם אנשים הזקוקים לסקס כמה פעמים בשבוע, וישנם כאלו הזקוקים לסקס כמה פעמים בחודש. החשק לסקס גם מושפע מגורמים חיצוניים כמו למשל חוסר שינה, תרופות, אימונים או לחץ בעבודה.

על פי מחקר שנערך בשנת 2017 בארצות הברית. זוג אמריקאי ממוצע מקיים יחסי מין כ 56 פעמים בשנה. בואו נגיד פעם אחת בשבוע, פעם אחת ביום ההולדת של כל אחד מבני הזוג, ועוד שני אירועים מיוחדים…

לפעמים שואלים סקסולוגים כמה צריך לעשות, אבל אין לכך תשובה מכיוון שלכל אחד ישנם צרכים אחרים. המטרה צריכה להיות להעניק לכל אחד מבני הזוג את הסיפוק שהוא צריך. אך יחד עם זאת, כאשר זוגות מבולבלים ואינם יודעים כמה פעמים לעשות זאת על מנת לקיים מערכת יחסים בריאה, ההמלצה היא על פעם בשבוע לפחות. המחקרים מראים כי זוגות המקיימים יחסי מין פעם בשבוע הם המאושרים ביותר.

המחקרים אכן מראים קורלציה בין תדירות יחסי המין לבין אושר במערכת היחסים הזוגית. אך זה תקף לגבי עד פעם בשבוע, שם המספרים מתאזנים. זוגות לא הופכים להיות מאושרים יותר מקיום יחסי מין יותר מפעם בשבוע.

וכאן גם נזכיר לכם שזו לא רק הכמות, אלא האיכות. חשוב להשקיע באיכות הקשר המיני, תקשורת טובה בין בני הזוג ובניית קשר חזק ויציב. אם תשקיעו בתקשורת טובה, באופן טבעי הכמות תעלה. ואל תשכחו גם לחדש ולגוון, אתם לא רוצים שיחסי המין יהפכו לשגרה משעממת.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

אתרי סקס: מדריך מקיף לשימוש בטוח ומושכל

אתרי סקס: מדריך מקיף לשימוש בטוח ומושכל

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. בכמה לחיצות בלבד, יש לנו גישה לכמות עצומה של מידע, בידור ושירותים. עם זאת, עם…

הדירה הדיסקרטית: מבט היסטורי על המוסד השנוי במחלוקת

הדירה הדיסקרטית: מבט היסטורי על המוסד השנוי במחלוקת

דירות דיסקרטיות, הידועים גם בשם דירות דיסקרטיות, היו במשך זמן רב נושא שנוי במחלוקת לאורך ההיסטוריה. מוסדות אלה, שבהם אנשים יכולים לשלם עבור שירותי מין,…

התרגול הרוחני העמוק של הטנטרה: חשיפת ההיסטוריה העשירה והמשמעות שמאחורי אמנות קדושה זו

התרגול הרוחני העמוק של הטנטרה: חשיפת ההיסטוריה העשירה והמשמעות שמאחורי אמנות קדושה זו

כששומעים את המילה "טנטרה", דימויים הנעים בין טקסים הודיים עתיקים אקזוטיים וחושניים לפרקטיקות מיניות מודרניות עשויים לעלות בראש. עם זאת, תרגול נרחב זה ולעתים קרובות…