בלוג סקס women-s.net

איך להגיע מוכן לבילוי עם נערות ליווי

איך להגיע מוכן לבילוי עם נערות ליווי

295 מילים

בילוי עם נערות ליווי בתל אביב נהפך לדבר מקובל בימינו. ולא רק שזה מקובל, גם רמת השירות הלכה והשתפרה. גברים רבים מזמינים נערות לבילוי ונהנים משירות נעים ברמה הגבוהה ביותר. אך בעוד ישנם גברים שכבר מתורגלים בנושא, תמיד יש את אלו שעבורכם זו הפעם הראשונה והם קצת חוששים.

להלן כמה דברים שיעזור לכם להפיק את המיטב מהערב

  1. לפתוח את הקלפים מראש – מה הציפיות שלכם מנערות הליווי? לכל גבר צרכים מיניים אחרים וציפיות שונות. כל אחד רוצה להגשים את משאלותיו ואף אחד לא רוצה להתאכזב. אך לא ניתן להכריח את נערת הליווי לעשות דברים שהיא לא מרגישה איתם בנוח. לכן אם יש לכם בקשות מיוחדות, חשוב לפתוח את הקלפים מראש. לפני שקובעים את הפגישה וודאו האם נערת הליווי בעניין. כך תמנעו מעצמכם אכזבה ומצבים לא נעימים.
  2. כבדו את נערות הליווי – נכון שאתם רוצים שנערת הליווי תתייחס אליכם כמו מלך? הנערות באמת יודעות כיצד לפנק גברים והן עושות הכל על מנת לספק את הגבר. אך חשוב שתעריכו את השירות המקצועי ותתייחסו אליהן בכבוד. אנחנו לא רוצים לתת לכם שיעור בהתנהגות, פשוט התנהגו יפה.
  3. להקפיד על היגיינה אישית – אתם הולכים ליהנות מבילוי אינטימי. אתם הולכים להיות במיטה עם נערה וליהנות מקרבה פיזית ומגע. ברור לכם שחשוב לשמור על היגיינה אישית. גם הנערה מקפידה על זה והיא מצפה מכם לעשות את אותו הדבר, אחרת זה יהיה מגעיל לשניכם.
  4. אין דבר כזה בלי קונדום – יש סיבה מדוע נערות הליווי מתעשות על קונדום. זה נועד למנוע מחלות מין וזה נועד למנוע הריונות לא רצויים. נערות הליווי שומרות על עצמן מפני מחלות מין, ובכך הן גם שומרות עליכם. לכן הבטיחות צריכה להיות במקום הראשון.
  5. לא מגיעים תחת השפעת אלכוהול – שמענו על גברים שמרגישים עצבניים בפעם הראשונה, ומורידים איזה כוסית בשביל להתמודד עם הלחץ. זה בסדר, אבל להגיע שיכורים זה ממש לא מקובל! זה אפילו יפגע בביצועים שלכם, אם בכלל הנערה תסכים לקבל אתכם.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב: המקום שבו מסורת ומודרניות מתנגשות בעיר התוססת של ישראל

תל אביב, הידועה גם בשם "העיר שלא ישנה לעולם", היא מטרופולין שוקק הממוקם על חוף הים התיכון של ישראל. בעוד ירושלים ידועה כמרכז הרוחני של…

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

לחקור את העולם של נערות ליווי: הבנת המקצוע השנוי במחלוקת עבור ויקיפדיה

כששומעים את המונח "נערת ליווי", תמונות שונות עשויות לעלות בראש - מנשים זוהרות המלוות אנשי עסקים בעלי פרופיל גבוה ועד הולכי רחוב מפוקפקים המשדלים לקוחות…

האמת מאחורי נערות הליווי: ניפוץ מיתוסים והבנת המציאות

האמת מאחורי נערות הליווי: ניפוץ מיתוסים והבנת המציאות

התקשר לבנות. המונח עשוי לעורר דימויים של זנות זוהרת, נערות ליווי יוקרתיות ומפגשים סודיים עם אנשי עסקים עשירים. עם זאת, המציאות מאחורי מקצוע זה היא…