בלוג סקס women-s.net

תובנות אחרי כמה חודשים של עבודה בליווי

תובנות אחרי כמה חודשים של עבודה בליווי

281 מילים

אני עובדת כנערת ליווי בחודשים האחרונים וזו הייתה חוויה ייחודית וממריצה. על פניו, זה אולי נראה כמו עבודה קלה, אבל המציאות רחוקה מכך. אני סטודנטית ישראלית צעירה והתרבות כאן שמה דגש גדול על צניעות וצניעות. זו לא סביבה שבה העבודה שלנו מקובלת באופן נרחב, ובכל זאת אני מוצא את התפקיד שלי בה מהנה מאוד.

החלק המעניין ביותר בעבודה שלי הוא מגוון הלקוחות שיש לי את הזכות לעבוד איתם. מאנשי עסקים ועד זוגות הרפתקנים, אני זוכה לפגוש כל כך הרבה אנשים מרתקים שיש להם ציפיות ופנטזיות משלהם. זה לגמרי תלוי בי למלא את הרצונות שלהם ולוודא שהם מסופקים. אני אוהבת לדעת שאני מסוגלת לעשות משהו שמביא שמחה וסיפוק לאחרים.

כשזה מגיע לסקס, אני עם ראש פתוח ומנוסה. אני יודע מה אני אוהבת ומה אני לא אוהבת. עבורי, חוויה נהדרת תלויה כל כך הרבה בכימיה, עוררות אמיתית והנאה עזה. אני קצת מציצנת ואני מוצא את זה סקסי כשהשותפים שלי צופים בי. הגוף שלי קטן ווגמיש, ואני חושבת שזה תורם להנאה הכללית. הקימורים שלי לוכדים את תשומת הלב של רובם, והישבן המוצק שלי והשדיים שלי מספקים חוויה נהדרת.

היבט נוסף של עבודתי הוא לוודא שכל המפגשים שלי מוגנים ובטוחים. לכן אני תמיד נבדקת למחלות מין וכל בעיה בריאותית אחרת. חשוב לי שאני לא מסכנת אף אחד, כולל את עצמי. אני עובדת בסוכנות ליווי escorts24h, וכאן מקפידים על זה מאוד. 

המסע כנערת ליווי היה מעניין וכדאי עבורי. אני מועצמת על ידי השליטה שאני מפעילה על הגוף שלי ועל הלקוחות שלי. אני מסוגל תלספק להם רגעים של הנאה עזה שאני מקווה שיגרמו להם להרגיש חיים. הכל באמת מעצים ואחד ההיבטים המתגמלים ביותר בעבודה שלי. ומלבד התחושה שאני מביאה אושר לגברים רבים ומפיגה להם את הבדידות, אני חייבת לציין כי העבודה גם מאוד משתלמת מבחינה כללכית. 

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

ממוקם בקצה הדרומי ביותר של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת כי לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים הידועות יותר של המדינה כמו תל אביב וירושלים.…

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לפלטפורמה עצומה ומגוונת לשיתוף רעיונות, חוויות ודעות במגוון רחב של נושאים. אחד הנושאים הפופולריים והשנויים ביותר במחלוקת בעולם המקוון…

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

האזכור של מועדוני חשפנות מעורר לעתים קרובות תגובות מעורבות. יש הרואים בהם סוג של בידור וסמל לחופש וביטוי, בעוד שאחרים רואים בהם מחפיצים ומשפילים כלפי…