בלוג סקס women-s.net

משאבת כוס – צעצועי המין הפחות מוכרים

משאבת כוס – צעצועי המין הפחות מוכרים

299 מילים

כולנו יודעים מה זה צעצועי מין, ואולי אנו גם משתמשים בהם מידי פעם בדירות דיסקרטיות בחיפה קריות והצפון, כאשר אנו לבד בבית או עם בת הזוג. כולם יודעים מה זה דילדו, מה זה פלאג ואת כל הדברים המוכרים. אך הפעם נרצה לספר לכם על צעצוע קצת פחות מוכר והוא משאבת כוס.

ישנם סוגים שונים של צעצועי מין, חלקן מיועדים לגברים, חלקים לנשים, חלקם לשני המינים. זהו צעצוע שפונה לקהל הנשי, אך הוא בהחלט מתאים לצורך החוויה המשותפת של שני בני הזוג.

רובכם מרימים גבה, בוודאי שמעתם על משאבת זין, אבל משאבת כוס לא ראיתם באף חנות סקס. ובכן זוהי משאבה על פי אותו העיקרון של המשאבות לזין, אך הן מיועדות עבור הקהל הנשי. הן עובדות באופן דומה, ואולי אפשר להגיד זהה, רק המבנה שלהן קצת שונה על מנת להתאים למבנה האנטומי של האישה.

איך זה עובד

אז מה בדיוק עושה משאת הכוס ומה מטרתה? הפעולה היא פשוטה, המשאיבה מפעילה לחץ של ואקום על שפתי הנרתיק, דבר המעורר את זרימת הדם לאזור. זה משיג שתי מטרות חשובות, המטרה הראשונה היא ליצור רגישות גדולה יותר לגירוי, דבר המשרת את האישה. אך גם הגבר מרוויח מכך, הגבר ירגיש לחץ יותר הדוק על איבר המין בעת החדירה.

מאיפה בדיוק מגיעים הרעיונות הללו? ובכן תופתעו לגלות שאביזר זה דווקא הגיע מעולם הרפואה. רופאים שימושו בו לצורך טיפולים שונים לבעיות מהן סובלות נשים. וההנאה שאפשר להפיק מהם היא פשוט תופעת לוואי.

נשים רבות מדווחות כי הן מגיעות בקלות יותר לאורגזמה, וחוות אורגזמה אינטנסיבית יותר.

אך למרות התועלות של משאבה שכזו, כפי שציינו היא לא ממש פופולרית. וכנראה שתצטרכו לחפש באינטרנט על מנת למצוא משאבה שכזו. אך חוסר הפופולריות אינה מעידה על חוסר אפקטיביות, אלא יותר טאבו בעניין הזה. אז אם אתם זוג שאוהב דברים חדשים, ויש לכם תקשורת טובה – אולי תרצו לנסות זאת.
אם אין לאישה בן זוג, את עדיין יכולה לנסות זאת – זה עובד מצוין גם עם דילדו.

 

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

ממוקם בקצה הדרומי ביותר של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת כי לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים הידועות יותר של המדינה כמו תל אביב וירושלים.…

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לפלטפורמה עצומה ומגוונת לשיתוף רעיונות, חוויות ודעות במגוון רחב של נושאים. אחד הנושאים הפופולריים והשנויים ביותר במחלוקת בעולם המקוון…

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

האזכור של מועדוני חשפנות מעורר לעתים קרובות תגובות מעורבות. יש הרואים בהם סוג של בידור וסמל לחופש וביטוי, בעוד שאחרים רואים בהם מחפיצים ומשפילים כלפי…