בלוג סקס women-s.net

מה אתה יודע על הנרתיק

מה אתה יודע על הנרתיק

328 מילים

כגברים ישראלים, כולנו שמענו את האמירות ש'היופי הוא בעיני המתבונן' ו'זבל של אדם אחד הוא אוצר של אדם אחר'. ביטויים אלה לא יכולים להיות ישימים יותר לאנטומיה הנשית, במיוחד כשמדובר בנרתיק. עבור נשים, חלק גוף זה עשוי להיראות כמו ידע נפוץ ושגרתי למדי, אבל עבור גברים רבים, הוא עדיין אפוף מסתורין ובלבול.

רוב הגברים הישראלים יודעים את הבסיס על הנרתיק. אנו יודעים כי הוא מכונה בדרך כלל 'נרתיק' או 'פות' וכי זהו איבר הרבייה הנשי המשתרע מעצם הערווה ועד קצה הדגדגן. עם זאת, למרות ההכרה הנרחבת, עדיין יש מידע רב שאינו ידוע. הנה רק כמה עובדות על הנרתיק שכל הגברים הישראלים צריכים לדעת.

בתור התחלה, גברים רבים נדהמים לגלות כי פתיחת הנרתיק אינה באותו גודל ללא קשר לפעילות המינית של האישה. רוב ההנאה המינית של האישה נובעת מפתח הנרתיק, המשתנה בגודלו בהתאם לעוררות, ללידה ואפילו לרמות ההורמונים. בנוסף, צורת הנרתיק יכולה להשתנות גם עקב גיל ורמות הורמונים. כתוצאה מכך, חשוב לגברים הישראלים להבין שהנרתיק מורכב הרבה יותר מהקונוטציה הסטנדרטית של 'חור באדמה'.

עובדה נוספת על הנרתיק שגברים ישראלים רבים אולי לא מודעים לה היא שהריח הוא למעשה סוג של תקשורת – עם בן הזוג של האישה. לדוגמה, כאשר אישה מגורה, הריחות הנובעים מהנרתיק יכולים למעשה לעזור לזהות את רמת ההתרגשות שלה ואת המוכנות הפוטנציאלית שלה לאינטימיות. למרות שזה עשוי להיראות מוזר לגברים מסוימים, זוהי עובדה שיש לקחת בחשבון כאשר רודפים אחר מערכת יחסים מינית עם אישה.

לבסוף, חשוב לזכור כי הנרתיק רגיש ביותר. כל גירוי או שפשוף יכולים לגרום לאי נוחות ואפילו לכאב, במיוחד אם גבר משתמש ביותר מדי כוח או לא משתמש במספיק חומר סיכה.

כגברים ישראלים, זו האחריות שלנו להבין ולכבד את האנטומיה הנשית, במיוחד כשמדובר בנרתיק. אחרי הכל, הנרתיק הרבה יותר מסובך מ"החור באדמה" שרבים מאיתנו חושבים עליו כשמדברים עליו. לא רק שגודלה וצורתה משתנים, אלא שה'ריח' יכול אפילו להעביר את רמת העוררות שלה. מעל הכל, חשוב גם לזכור שהנרתיק הוא איבר רגיש שיש להתייחס אליו בכבוד.

וכמובן, בשביל ללמוד באמת אתה צריך לפשפש קצת בנרתיק ,תוכל לעשות זאת עם נערות ליווי חרמניות 

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

ממוקם בקצה הדרומי ביותר של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת כי לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים הידועות יותר של המדינה כמו תל אביב וירושלים.…

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לפלטפורמה עצומה ומגוונת לשיתוף רעיונות, חוויות ודעות במגוון רחב של נושאים. אחד הנושאים הפופולריים והשנויים ביותר במחלוקת בעולם המקוון…

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

האזכור של מועדוני חשפנות מעורר לעתים קרובות תגובות מעורבות. יש הרואים בהם סוג של בידור וסמל לחופש וביטוי, בעוד שאחרים רואים בהם מחפיצים ומשפילים כלפי…