בלוג סקס women-s.net

"למה אוננות טובה לך (ולכולם!): מדריך לרתימת היתרונות שלה"

"למה אוננות טובה לך (ולכולם!): מדריך לרתימת היתרונות שלה"

343 מילים

אוננות נתפסת לעתים קרובות כנושא טאבו, אבל האמת היא שזה הרגל טבעי ובריא לחלוטין למבוגרים. מהפגת מתח ועד לשיפור חיי המין שלך, היתרונות הבריאותיים של אוננות הם רבים ועוצמתיים.

למרות שיש לה מוניטין כחוויה בודדת, אוננות היא דרך מצוינת לחקור את הגוף שלך ולבנות אינטימיות עם בן זוג. לא משנה מי אתה, יש יתרונות פיזיים ורגשיים אמיתיים לאוננות שכולנו צריכים להתחיל לדבר עליהם.

נתחיל עם היסודות. לאלו מאיתנו שקצת לא מכירים את המעשה, אוננות היא פעולה של גירוי עצמי להנאה מינית. זה יכול בדרך כלל לכלול מגע ועיסוי של אזור איברי המין, אם כי אנשים עשויים גם להשתמש צעצועי מין או קטעי וידאו. המפתח הוא שפעולת האוננות כרוכה בהנאה מינית ללא שותף.

לאוננות יש מספר יתרונות שאין להכחיש לבריאות הפיזית והנפשית שלך. בעיקר, זה משחרר מתח על ידי הפעלת שחרור אנדורפינים, שהם הורמונים הקשורים לתחושות של הנאה. אוננות יכולה גם לשפר את איכות השינה שלך על ידי עוזר לנקות מוח מטורף בסוף היום.

בנוסף לשיפור מצב הרוח והשינה שלך, אוננות יכולה גם לעזור לאנשים להבין טוב יותר את גופם ואת הצרכים המיניים שלהם. עבור אנשים שמרגישים בנוח לדון בגופם ובמיניותם עם בני זוג, זה מוביל בסופו של דבר לתקשורת משופרת ולחיי מין טובים יותר.

אוננות יכולה אפילו לשפר את ההשקפה הכוללת של האדם על החיים. מחקרים מצאו כי רמות גבוהות יותר של שביעות רצון עצמית קשורות להערכה עצמית מוגברת, אשר יכולה להיות מועילה ברגעים מלחיצים.

אוננות משמשת גם צורה נהדרת של טיפול עצמי. זוהי הזדמנות גם לתבוע מחדש ולהבין את גופך, כמו גם להכיר ולכבד את הגבולות והרצונות שלך מבלי לנסות לרצות אף אחד אחר. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור נשים שעשויות להרגיש לחץ מהחברה לשמור על סטנדרט מסוים של יופי או נשיות. על ידי שימוש באוננות כצורה של טיפול עצמי, נשים יכולות לתבוע מחדש את גופן ואת המציאות שלהן כמקור להנאה ולהגדיר מחדש את צרכיהן בהקשר שלהן.

בסופו של דבר, אוננות היא צורה חשובה ותקפה של ביטוי עצמי וחקירה שכל אחד צריך להרגיש חופשי לעסוק בה. זה יתרון בריאותי פיזי ורגשי כאחד שאין בו במה להתבייש. באמצעות אוננות, אתה יכול למצוא נחמה בידיעה כי הגוף שלך הוא באמת שלך וכי הנאה היא הזכות שלך כפרט.

בלוג סקס women-s.net כתבות נוספות

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

אילת סיטי – פנינה נסתרת בלב ישראל

ממוקם בקצה הדרומי ביותר של ישראל, אילת היא פנינה נסתרת כי לעתים קרובות מאפיל על ידי הערים הידועות יותר של המדינה כמו תל אביב וירושלים.…

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

עולם הבלוגים של סקס: סקירה מקיפה

בעידן הדיגיטלי של היום, האינטרנט הפך לפלטפורמה עצומה ומגוונת לשיתוף רעיונות, חוויות ודעות במגוון רחב של נושאים. אחד הנושאים הפופולריים והשנויים ביותר במחלוקת בעולם המקוון…

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

מועדוני חשפנות: מבט מקרוב על ההיסטוריה, האבולוציה והמחלוקות שלהם

האזכור של מועדוני חשפנות מעורר לעתים קרובות תגובות מעורבות. יש הרואים בהם סוג של בידור וסמל לחופש וביטוי, בעוד שאחרים רואים בהם מחפיצים ומשפילים כלפי…